بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
15:5
سه شنبه 6 خرداد 1393
بازدید : 6735
مدیر سایت
12:50
شنبه 21 خرداد 1390

در میان سبک بازی های کامپیوتری همواره بازی هایی که در سبک های پرطرفدار و بدون محدودیت سنی، ساخته شده اند، به یکی از پرطرفدارترین و زیبا ترین بازی ها تبدیل شده اند. پس از مدت زمان طولانی که پس از کنسول های بازی مانند میکرو و سگا، کنسول بازی پلی استیشن یک تحول عظیم در کنسول های بازی ایجادکرد و بازی های کنسول های میکرو و سگا به یک خاطره تبدیل شد و کنسول پلی استیشن یکی از جذابترین وسایل سرگرمی به حساب می آمد.
حال شما اگر به سبک فوتبال علاقه مند باشید و بازی با کنسول بازی پلی استیشن 1 را تجربه کرده باشید حتما سری بازی های Winning Eleven را تجربه و بازی کرده اید.
سري Winig Eleven نامي آشنا براي دوستداران رشته ورزشي فوتبال بحساب مي آيد. که سازنده آن يعني کونامي يکي از پر طرفدارترین و محبوب ترین کمپانی های ساخت بازی های رایانه ای می باشد و یکی از عوامل محبوبیت این کمپانی همین سری بازی های Winning Eleven می باشد که در آنها سبک ورزشی فوتبال در قالب بازی با کنسول پلی استیشن 1 که در این سری از بازی ها جذابیت و هیجان به اوج خود می رسد و با سبک جذابی در بازی پیگیری می شود که شاید به یکی از بازی های خاطره انگیز در میان افراد به حساب می آید.

دانلود بازی فوتبال با حجم های فوق العاده کم در حدود 8 مگا بایت در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 14007
مدیر سایت
16:16
دو شنبه 2 خرداد 1390
دانلود مبدل برای اجرای بازیهای پلی استیشن در کامپیوتر

دانلود مبدل بازیهای پلی استیشن1 - ps1
برای اجرای بازیهای پلی 1باید ابتدا مبدل این بازیها را دانلود کرد و همچنین قسمت راهنمای بازی کنسول را مطالعه نمایید
به سلیقه خود هر کدام از مبدل های زیر را میتوانید دانلود کنید
پیشنهادی :

ePSXe

دانلود

ePSXe [Version: 1.60] Size: 280K

ePSXe+BIOS+Plugins [Version: 1.6.0] Size: 8.9M
دانلود

PCSX [Version: 1.5] Size: 165.5K

دانلود
PSX [Version: 1.13] Size: 650.56K

دانلود

پسورد فایل : games-d.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 6510
بازدید : 6510

صفحه قبل 1 صفحه بعد

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک