بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
16:29
چهار شنبه 28 فروردين 1392

nanny mania تجربه ای به یاد ماندنی از پرستاری در
بازی Nanny Mania

اگر شما نیز یکی از علاقه مندان به بازی های مدیریتی با سبکی استراتژیک هستید بازی فوق العاده زیبای Nanny Mania بهترین گزینه برای انتخاب است !‌ در ابتدای این بازی بسیار جذاب خانه ای نسبتا بزرگ در اختیارتان قرار می گیرد که میبایست آن محل را با تجربیات و پول اولیه به یک شرکت خدماتی پر رونق تبدیل کنید. در طول بازی چندین ماموریت با سطوح مختلف قرار داده شده اند که با به پایان رساندن هر یک پاداش خوبی دریافت خواهید کرد. پس از برپا کردن یک مکان بسیار ساده با تجهیزاتی نه چندان پیشرفته وظیفه تان آغاز می گردد.

در اصل وظیفه شما در Nanny Mania ، پرستاری و به انجام رساندن کار های خدماتی از جمله شستن لباس ها ، تمیز کردن اتاق های خانه و نگه داری از بچه ها می باشد.پرستاری در این بازی فقط به نگه داری از بچه ها منتهی نمی شود بلکه تمامی کار هایی را که یک خانه دار به انجام می رساند ، در وظایفتان گنجانده شده است. سرعت و دقت عمل نقش بسیار مهمی در کسب امتیاز و بالا بردن امکانات داشته و لازم به ذکر است که در آمد نقش تعیین کننده ای نداشته و تا حدی قابل استفاده است. امیدواریم با دریافت این بازی سرگرم کننده و کم حجم خاطره ای خوش از آن در ذهنتان حک شود.

 

حجم فایل : 52.71 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 5570
بازدید : 5570

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک