بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
19:2
دو شنبه 17 بهمن 1390

دانلود مجموعه بازی های جدید مورتال کمبت Mortal Kombat Arcade Kollection 2012

 

یکی از بازی هایی که از گذشته در کنسول های قدیمی خاطره بسیار خوشی را در ذهن تمامی بازی خور ها بر جای گذاشته , بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Mortal Kombat است که هنوز هم که هنوز است مسابقات شیرین و دلچسب دو نفره و حتی چند نفره از یاد ها نرفته است. تا کنون ده ها نسخه از این بازی برای تمامی کنسول ها ساخته شده و Mortal Kombat Arcade Kollection 2012 یک کالکشن بسیار زیبا و جدید از چندین بازی جدید مورتال کمبت است. این بازی بسیار اکشن و جذاب بوده و می تواند لحظات شاد و مفرحی برایتان بیافریند. هم اکنون می توانید این مجموعه بازی جدید را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : ۴۰۰٫۰۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بازی ابتدا باید فایل ها را از حالت فشرده خارج کرده و سپس با استفاده از درایو مجازی و یا رایت کردن محتوی فایل iso با استفاده از نرم افزار Clone , فایل نصبی اصلی را از آن استخراج کرده و به نصب بپردازید.

هم چنین هنگان نصب می توانید از شماره سریال :

۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱

استفاده کرده و نصب را به پیش ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2612
بازدید : 2612
مدیر سایت
10:2
چهار شنبه 21 دی 1390
خرید بازی مشهور The sims 3 سیمز3
قیمت: 4,000 تومان
مدل: The sims 3 سیمز


 

http://www.p30gamers.com/image/cache/boxshotuklarge2cd72-500x500.jpg
 

نسخه جدید یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین بازی های کامپیوتری در سراسر دنیا ! جامعه مجازی سیم ها نسخه 3 پس از گذشت 5 سال از انتشار نسخه 2 و انتشار بیش از 10 Expansion برای آن سر انجام 2 هفته زودتر از موعد مقرر در تاریخ 19 ماه می منتشر شد !



 

 این نسخه از بازی بهبود های چشمگیری از لحاظ گرافیک و سبک بازی داشته است و آن را به یک بازی کاملا بی نظیر برای شبیه سازی زندگی روزمره مبدل کرده است . امکانات نامحدودی که داستان این بازی در اختیار کاربر قرار می دهد موجب می شود که او ساعت ها سرگرم بازی Sims 3 باشد وزندگی مجازی خود را در این بازی بی نظیر طی کند !



 

 شما قادر خواهید بود تا هر چیزی را در هر کجای بازی و در هر مکانی به آن گونه که خود مایلید تغییر دهید و زندگی مجازی دلخواه خود را رقم زنید .



 

مطمئنا Sims 3 یکی از زیباترین و پر سروصدا ترین بازی های سال 2009 خواهد بود و در ژانر خود تا مدت ها بی نظیر می ماند !


 

 


 

سازنده : كمپاني The Sims Studio


 

ناشر : كمپاني: EA Games


 

تاريخ انتشار :  June 2, 2009


 

وب سايت اختصاصي : The Sims 3


 

رده بندي ژانر : استراتژیک شبیه سازی


 

ميزان دشوار بودن : متوسط ..


 

زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.


 

درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Teen - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی 13 سال و بالاتر .


 

ویژگی های بازی The Sims 3:


 

- زیباترین و جذاب ترین نسخه بازی بسیار مطرح و پرطرفدار جامعه مجازی سیمز


 

- گرافیک عالی در قیاس با تمامی نسخه های پیشین .


 

- دنیای وسیع و نا متناهی بازی که می توانید دنیای مجازی خود را در آن با گذشت زمان رقم بزنید !


 

- شخصیت های منحصر به فرد برای هر یک از کارکتر های بازی .


 

- داستان جذاب بازی که به شما در ازای بازی بهتر امکانات بیشتر می دهد.


 

- ایجاد تغییرات نامتناهی در هر کجا و هر بخشی و هر کارکتری از بازی !


 

و  ...



 

تعداد بازدید از این مطلب: 3637
بازدید : 3637
مدیر سایت
12:12
شنبه 17 دی 1390

 

خرید بازی موزیکال مسابقه خوانندگی - Praise Champion
قیمت: 3,000 تومان
مدل: بازی موزیکال مسابقه خوانندگی 1dvd

 


http://www.p30gamers.com/image/cache/praise-champion-2012eng-1-500x500.jpg
 

بالاخره بعد از مدتها سبک های تکراری بازی سازی شاهد یک بازی جذاب و دیدنی جدید شدیم.بازی مسابقه اواز یک بازی شاد و زیبا با بیش از 40 موسیقی از خوانندگان معروف جهان میباشد که البته با آهنگ شما باید بخوانید! بله هرکسی بهتر خوند برنده است و به مرحله بعد میرود.

Praise Champion

در این بازی شما در قالب تیمی هستید و باید در مسابقات خوانندگی شرکت کنید و اگر امتیازبگیرید و به مرحله بعد بروید..چیه فکر میکنید باید بازیکن اواز بخونه؟ خیر... یک میکروفن باید وصل کنید به سیستمتان و شما بله خود شما با صدای خودتان بخوانید! تعجب کردید؟

Praise Champion

شما تنها باید کاراکترتان را قبل از بازی بسازید و شبیه خودتان بسازید و در مسابقات شرکت کنید و با صدای خودتان در مسابقات بخوانید.. بازی بسیار جذابیست که پیشنهاد میکنیم

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3531
بازدید : 3531
مدیر سایت
10:49
پنج شنبه 10 آذر 1390

 

معمولا تمام افرادی که در جامعه زندگی می کنند و در کار های دسته جمعی شرکت دارند فوتبال محلی را حد اقل ده ها بار تجربه کرده و از آن لذت برده اند. بیشتر مسابقاتی که در این سبک از فوتبال انجام می شود بدون قانون کلی بوده و برای حفظ حق خود در مورد مکان بازی است. بازی Urban Freestyle Soccer بر همین اساس تولید و عرضه شده است. در این بازی بیش از ۵۰ بازیکن حرفه ای در گروه های متفاوت پراکنده شده و هر کدام از آن ها دارای تکنیک و مهارت های خاصی هستند. هم اکنون می توانید نسخه ی کم حجم شده ی این بازی بسیار مهیج و جذاب را به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” دریافت کرده و لذت فوتبال حرفه ای را حس کنید !

برخی از ویژگی های منحصر بفرد بازی Urban Freestyle Soccer :

- گرافیک فوق العاده زیبا نسبت به حجم بازی
- تکنیک های فوق العاده زیبا و حیرت آور بازیکنان
- رفتارهای طبیعی و جذاب بازیکنان
- دارای ۵ حالت مختلف از جمله تمرینات و مسابقات
- مسابقه دادن در قالب تیم های ۴ نفره در مکان های متنوع شهری
- و … .


 

حجم فایل : ۲۰۴٫۹۶ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 4675
بازدید : 4675
مدیر سایت
10:41
پنج شنبه 10 آذر 1390

 

یکی از سبک هایی که در بازی های کامپیوتری از محبوبیت خاصی برخوردار است , شهرسازی ها همان SimCity می باشد. در این راستا این بار از سایت ” بازی های رایگان ” بازی فوق العاده جالب و استراتژیک SimCity 3000 را برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم. هر چند این بازی از حجم متوسطی بهره می برد ولی بازی از جذابیت خاصی برخوردار بوده و می تواند شما را ساعت ها پشت سیستم کامپیوترتان میخکوب کند ! همان طور که اشاره کردیم این بازی استراتژیک بوده و توانایی شما را در اداره کردن یک شهر وسیع محک میزند. در بازی SimCity 3000 شما می توانید ساختمان های متنوعی از جمله اداره پلیس , آتش نشانی , ساختمان شهرداری , مدرسه و کار خانه ها را بنا کرده و پیشرفت شهرتان کمک کنید. در طی مراحل بازی پستی و بلندی های بسیاری وحود دارد که شما با تدبیر خود باید به فکر چاره برای آن ها باشید. امد است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.


 

حجم فایل : ۲۸۲٫۰۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اکسترکت کردن بازی از فایل فشرده به نرم افزار WinRar احتاج خواهید داشت که می توانید آخرین نسخه آن را درFileHippo.com دریافت کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 4777
بازدید : 4777
مدیر سایت
10:19
پنج شنبه 10 آذر 1390

 

دانلود بازی شبیه ساز پرواز Air Conflicts Secret Wars v1.04
نام بازی: Air Conflicts: - Secret Wars v1.04
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade / Flight Combat / 3D
سال انتشار:2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: bitComposer
نوع انتشار: معمولی
حمایت توسط : Games Farm
درجه بندی سنی : pegi 12
قابلیت آنلاین:دارد

قصد معرفی و ارائه رایگان ورژن جدیدی از بازی Air Conflicts : Secret Wars تحت عنوان Air Conflicts : Secret Wars v1.04 را داریم. این بازی در سال 2011 میلادی توسط کمپانی bitComposer منتشر و توسط استودیوی Games Farm ساخته شد .ژانر این بازی آرکید ،شبیه ساز پروار هست.ژانر دوم این بازی ،شبیه ساز پرواز، طبق آمار منتشر شده یکی از برترین ژانر های گیم هست که طرفدارن بسیار زیادی در دنیای گیم دارد. شبیه‌ساز پرواز سیستمی است که برای تقلید (یا شبیه‌سازی) رفتار هواگردها به ویژه هواپیما ساخته می‌شود. شبیه‌ساز پرواز از حد بازی‌های کامپیوتری تا دستگاه‌های بزرگ چند میلیون دلاری ساخته می‌شود. شبیه‌سازهای قدیمی عمدتاً سیستم‌های مکانیکی و الکترومکانیکی بودند. با پیشرفت فن‌آوری رایانه و کاربرد نرم‌افزار، شبیه‌سازهای امروزی توانائی تقلید تقریباً تمام جنبه‌های پرواز هواپیما را دارند.شاید تنها دلیل پر طردار بودن چنین بازی هایی فراگیری در زمینه های سنی و .. باشد. Air Conflicts : Secret Wars v1.04 در جریان جنگ های جهانی دوم رخ میدهد.هواپیماهای جنگی و قدیمی ، همراه با محیطی گیمر را ناخودآگاه به سمت و سوی جنگ های جهانی می کشد.هواپیما های در این بازی شبیه یکدیگر نیستند.هدایت ،طراحی و سایر ویژگی های فنی آن متفاوت هست.هر کدام برای یک کار به خصوصی طراحی شده اند. رقت اطلاعات ،عکسبرداری، بمب افکن ها و ... از جمله انواع هواپیماهای موجو در بازی Air Conflicts : Secret Wars v1.04 هست.
 
راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
1-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و... روبه رو شدید:
 برای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit یا  isobuster استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل  دریافت می نمایید
2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.
4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso  را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های "الترا ایزو" یا "پاور ایزو" آن را باز کنید.
5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند  r00,r02 ,... مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.
6-چنانچه هنگام اکسترکت کردن فایل های دانلود با ارور CRC failed in "...". The file is corrupt رو به رو شدید :
1-فایل مورد نظر را بار دیگر دانلود کنید
2-بر روی فایل کلیک راست کنید و گزینه Extract to  و در پنجره باز شده تیک گزینه Keep Broken ... را بزنید
7-فایل های با پسوند bin نوعی ایمیج میباشند که برای بازی کردن این فایل ها میتوانید از نرم افزار Virtual CloneDrive استفاده کنید.
8-چنان چه در هنگام اجرای بازی با ارور orginal disk not found. please
sure the orginal disk is inserted into a drive مواجه شدید از کرک موجو در فایل دانلودی استفاده کنید.کرک را در محل نصب بازی کپی  کنید.
9-چنان چه با ارور xlive.dll رو به رو شدید نرم افزار windows live را دانلود و نصب کنید
10-چنان چه هنگام دانلود کردن یک فایل با ارور 503 Service Temporarily Unavailable مواجه شدید : تعداد دانلود همزمان شما از میهن دانلود بیش از حد مجاز میباشد .ابتدا دانلود های قبلی خود را تکمیل کنید و سپس به دانلود لینکی که این ارور را داده است بپردازید .
11-چنان چه هنگام اجاری بازی با ارور c++ مواجه شدید نرم افزار سیستمی Microsoft Visual C++ Runtime
 را نصب کنید .
12-فایل های با پسوند arc  پسوند یک نوع فایل فشرده میباشد که با نرم افزار WinAce قابل اجرا میباشند.
13-فایل های با پسوند mdf دارای یک فایل همراه با پسوند mds هستند.این فایل های مربوط به ایمیج میشود. این ایمیج مربوط به برنامه Alcohol 120% است.پیشنهاد میشود از برنامه Daemon Tools برای باز کردن و اجرا کردن این نوع ایمیج استفاده کنید.

System Requirements:
Operating system: Windows XP / Vista / 7
Processor: Intel Core 2 Duo E7300 2.66GHz / AMD Athlon II X2 255
Memory: 3 GB
Video: nVidia GeForce GTS 150 / ATI Radeon HD 5670 512MB
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0c
Hard disk space: 9 GB

دانلود بازی شبیه ساز پرواز Air Conflicts Secret Wars v1.04 دانلود بازی شبیه ساز پرواز Air Conflicts Secret Wars v1.04

لینک های دانلود

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3406
بازدید : 3406
مدیر سایت
10:18
پنج شنبه 10 آذر 1390


دانلود رایگان نسخه بلک باکس بازی Need for
Speed The Run


دانلود نسخه LIMITED EDITON برای اولین بار در بین وبسایت های ایرانی


نام بازی: Need for Speed: The Run LIMITED EDTION
پلتفورم : PC / Windows
ژانر : racing
تاریخ انتشار جهانی : 15 November 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 15 November 2011
تاریخ انتشار در اروپا : 18 November 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts Inc.
مد بازی : unknown
حمایت توسط : EA Games
درجه بندی سنی : +16
قابلیت آنلاین:دارد

قصد معرفی و ارائه یکی از بهترین های گیم سال 2011 میلادی را داریم . نام این بازی Need for Speed: The Run که نسخه LIMITED EDTION آن هم اکنون از وبسایت میهن دانلود آماده دریافت است .بازی به سبک ریسینگ بوده و این در حالی هست که شاهد هجوم گیمر ها به این ژانر هستیم ! مدتی قبل بود که وبسایت shopto وعده انتشار بازی Need for Speed The Run را داد .از تریلر های منتشر شده از این بازی میتوان این نتیجه را گرفت که بازی به سبک و حال و هوای بازی های underground و MostWanted میباشد . شاید خیلی از گیمر ها با خواندن این عبارت به وجد آیند اما کسانی هم هستند که منتظر انتشار عنوانی دیگر از سری بازی های جنون سرعت به سبک Need for Speed Hot Pursuit بوده اند . این بازی به گفته ی بازی سازان استودیو تهیه ی بازی کاملا نرم و با رانندگی بسیار روان طراحی شده ، تفاوت هایی که میان ماشین ها در سیستم شتاب گیری ،هندلینگ، منحرف شدن ها و دور زدن ها وجود دارد کاملا در بازی لحاظ شده اما نه بعنوان یک شبیه سازی واقعی .استفاده ازDICE's Frostbite 2  به هر چه واقعی تر شدن لحظات در بازی کمک کرده و قرار دادن افکت های جدید از جمله به عقب بردن زمان پس از متلاشی شدن ماشین و امتحان دوباره ی مسیر از نوآوری های گروه مهندسین طراح است . از فیزیک اتومبیل های واقعی استفاده شده  و کاملا اندازه ها حقیقی و دقیق هستند شما میتوانید با یک حرکت سریع اتومبیل را از بین صخره ها رد کنید یا از پیچ های تند عبور کنید . اگر یک هدست حرفه ای روی گوشتان بگذارید و کلید حرکت را فشار دهید صدایی جز غرش موتور واصطکاک لاستیک ها با جاده نمیشنوید که همزمان با آن موسیقی با ریتم انرجتیک شروع میشود و شما رو در دل جاده حرکت میدهد ، در لحظات مختلف از جمله برخوردها و سقوط ها صدا گذاری به بهترین نحو صورت گرفته بطوریکه کاملا حس میکنید داخل اتومبیل هستید. موسیقی این بازی با توجه به اینکهThe Run  یک بازی شبه سینمایی است از قطعات سمفونی و اجراهای سینمایی استفاده شده که صحنه ها را در بازی هیجان انگیز تر میکند.در بازی در هر مقطع مثلا در جاده های کوهستانی صداهای مهیبی از كوهستان می آید یا در صحرا صدای باد به زیبایی شنیده میشود همچنین صدای نزدیک شدن اتومبیل پلیس به شما لحظه های خاصی را خلق میکند . در کل این بازی از نظر موسیقی و صداگذاری همچون نسخه های قبلی عملکرد مناسبی داشته . با توجه به شواهد منتشر شده رسمی با یک تحول روبه رو هستیم اما چرا همیشه شرکتEA  تبلیغات گسترده ای در نمایش بازی های خود دارد اما آنچه با آن بعنوان نسخه ی نهایی روبه رو هستیم گویای آنچه در تبلیغات دیدم و لذتی که گفته شده نیست . آیا NFS The RUNهم به همین سمت خواهد رفت ؟ در نهایت منتظر نظرات شما کاربران محترم میهن دانلود در خصوص بازی Need for Speed: The Run هستم /.
تعداد بازدید از این مطلب: 2942
مدیر سایت
10:17
پنج شنبه 10 آذر 1390
 
دانلود رایگان نسخه کامل بازی ندای وظیفه :
جنگاوری مدرن  Call of Duty Modern Warfare 3


نام بازی: Call of Duty : Modern Warfare 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action | FPS
سال انتشار:2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision Blizzard
حمایت توسط : Infinity Ward
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

همچون سال های گذشته ، شاهد انتشار نسخه ای دیگر از سری بازی های بازی زیبای ندای وظیفه هستیم . سری جدید این بازی تحت عنوان Call of Duty : Modern Warfare 3 ، ندای وظیفه :جنگاوری نوین 3 توسط کمپانی معروف و پولدار ! Activision Blizzard منتشر شده است . همان طور که میدانید بازی توسط استودیوی بازی سازی Infinity Ward ساخته و حمایت شده است . این بازی در ادامهٔ نسخه قبلی ساخته شده‌است و در آن روسیه به حملات خودش در آمریکا ادامه داده و همین طور به کشور‌هایی از قبیل آلمان، فرانسه و انگلستان حمله می‌کند. در این بازی Task Force 141 به سرپرستی سروان جان «Soap» مک تاویش و سروان سابق SAS، جان پرایس به همراه نیکولای که به خاطر کشتن سپهبد شپرد در حال تعقیب هستند ظاهر می‌شوند و همین طور شخصیت‌های دیگری به نام‌های Derek "Frost" Westbrook و Sandman که کاماندوهای تیم دلتا فورس در شهر نیویورک هستند به این بازی اضافه می‌شوند. ندای وظیفه: جنگاوری نوین ۳، سومین بازی سری جنگاوری نوین و هشتمین بازی سری ندای وظیفه خواهد بود.قطعا افراد بسیاری انتظار این بازی را کشیده اند و هم اکنون مفتخریم تا نسخه تست شده و سالم این بازی را همراه با کرک و آخرین آپدیت رسمی بازی را به صورت کامل و رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم .در کنفرانس ها و نمایشگاه های متعدد موجود در حوزه ی بازی های چند رسانه ای بازی Call of Duty : Modern Warfare 3 بسیار موفق بوده است اما این را فراموش  نکنیم که در همین پیش نمایش ها بود که طرفداران بازی فوق العاده زیبا و حرفه ای  Battelfield 3  توانستند موضوعات و در حقیقت باگ هایی از بازی را به رخ طرفداران سری بازی های ندای وظیفه علی الخصوص بازی Call of Duty : Modern Warfare 3  بکشند  ! حقیقتا شخصا معتقدم کمپانی های اکتیویژن و اینفینیتی وارد با انتشار و ساخت بازی Call of Duty : Modern Warfare 3 نقطه آغازی جهت سقوط طیکرده اند. در نهایت منتظر نظر شما عزیزان در خصوص قیاسی در مورد دو بازی بتلفیلد 3 و بازی Call of Duty : Modern Warfare 3 هستم .
 
تعداد بازدید از این مطلب: 2835
مدیر سایت
10:16
پنج شنبه 10 آذر 1390


دانلود رایگان بازی جدید فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer
2012

نام بازی: Pro Evolution Soccer 2012

پلتفورم : pc

ژانر: Sport (Soccer) / 3D

سال انتشار: September 27 , 2011

نوع  فایل : دی وی دی کامل

زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French

فرمت ایمیج: ISO

ناشر: Konami

حمایت توسط : Konami Computer Entertainment Tokyo

درجه بندی سنی : Pegi 3

قابلیت آنلاین:دارد

همان طور که اعلام شده بود نسخه کامل و ریپک شده ی بازی Pro Evolution Soccer 2012 را برای کاربران میهن دانلود آماده کرده ایم. این بازی یک رقیب جدی برای بازی فیفا 12 هست.شاید دلیل انتشار همزمان این دو بازی ایجاد یک حس رقابت بین گیمر ها برای انتخابی شایسته بین این دو بازی باشد.همان طور که در جریان هستید این بازی توسط یک شرکت ژاپنی به نام کونامی (به ژاپنی: コナミ株式会社 Konami Kabushiki-gaisha، به انگلیسی: Konami) برای اولین بار در سال 2001 میلادی منتشر شد.ترجمه ی عبارت Pro Evolution Soccer 2012 ، فوتبال تکامل حرفه ای میباشد که این بازی در تاریخ سپتامبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی کونامی منتشر و توسط استودیوی Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و حمایت شد.اگر منصفانه بخواهم به این بازی نگاهی داشته باشم باید عرض کنم که این بازی Pro Evolution Soccer 2012 نسبت به Pro Evolution Soccer 2011 تغیرات زیادی را داشته است .این درست بر خلاف فیفا 2012 میباشد.به محض ورود به بازی متوجه میشوید که تور دروازه ها تعویض شده است ! گیم پلی این بازی طرفداران خاصی دارد پس وارد این محدوده نخواهم شد.صدای تماشاگران در این بازی فوق العاده پویا و بهبود یافته است.بازیکنان از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه ای که دیگر به راحتی در آفساید قرار نمیگیرند.و در نهایت بین دو بازی فیفا 2012 و فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer 2012 شخصا بازی Pro Evolution Soccer 2012 انتخاب میکنم..

System Requirements:
Operating System Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7;
Processor: Intel Pentium IV 2.4GHz or higher;
Memory: 1 GB (2 GB for Vista);
Video: DirectX 9.0c compatible video card. Pixel shader 3.0 with 128 MB of RAM (NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon x1300);
Sound Card: Sound device compatible with DirectX ® 9.0;
Hard drive 10 GB.


Features RePack:
- Do not recoded
- Removed the German and French localization
- Installation of 5-7 minutes
- Author Repack: GUGUCHA



دانلود رایگان
بازی جدید فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer 2012 دانلود رایگان بازی جدید فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution
Soccer 2012

تعداد بازدید از این مطلب: 3517
بازدید : 3517
مدیر سایت
10:15
پنج شنبه 10 آذر 1390

 

دانلود نسخه ریپک بازی NBA Basketball 2012

نام بازی: NBA Basketball 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Basketball) / 3D
سال انتشار:October 07,2011 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Sports
حمایت توسط : Visual Concepts
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه قصد معرفی و ارائه نسخه ریپک یکی از برترین های گیم سال 2011 میلادی هستیم.این بازیNBA Basketball 2012 نام دارد و در تاریخ 7 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی 2K Sports منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Visual Concepts ساخته شد. اتحادیه ملی بسکتبال ( National Basketball Association) یا ان‌بی‌ای (NBA)، لیگ حرفه‌ای بسکتبال بزرگسالان آمریکا و معتبرترین لیگ بسکتبال جهان است. این لیگ در دو کنفرانس شرق و غرب برگزار می‌شود. این لیگ در حال حاضر با شرکت ۲۹ تیم از آمریکا و یک تیم از کانادا برگزار می‌شود. این لیگ برخلاف لیگ ان‌سی‌ای‌ای یک لیگ تمام حرفه‌ای است. هر ساله ۶۰ بازیکن جدید در یک مراسم قرعه‌کشی مخصوصی در نیویورک توسط پایین‌ترین تیم‌های فصل گذشته انتخاب می‌گردند (که به این مراسم seasonal draft گویند).ویژگی های بازی :

• همه چیز تحت کنترل گیمر است. عملیات و کنترل بسیار آسان بازی در حال حاضر بی نظیراست.
•گرافیک باور نکردنی ، طراحی کرکتر ها به خصوص چهره بازیکنان بی نظیر است
• فیزیک شگفت انگیز
• موسیقی متن عالی و تحسن برانگیز

راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
1-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و... روبه رو شدید:
 برای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit یا  isobuster استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل  دریافت می نمایید
2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.
4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso  را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های "الترا ایزو" یا "پاور ایزو" آن را باز کنید.
5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند  r00,r02 ,... مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.
6-چنانچه هنگام اکسترکت کردن فایل های دانلود با ارور CRC failed in "...". The file is corrupt رو به رو شدید :
1-فایل مورد نظر را بار دیگر دانلود کنید
2-بر روی فایل کلیک راست کنید و گزینه Extract to  و در پنجره باز شده تیک گزینه Keep Broken ... را بزنید
7-فایل های با پسوند bin نوعی ایمیج میباشند که برای بازی کردن این فایل ها میتوانید از نرم افزار Virtual CloneDrive استفاده کنید.
8-چنان چه در هنگام اجرای بازی با ارور orginal disk not found. please
sure the orginal disk is inserted into a drive مواجه شدید از کرک موجو در فایل دانلودی استفاده کنید.کرک را در محل نصب بازی کپی  کنید.
9-چنان چه با ارور xlive.dll رو به رو شدید نرم افزار windows live را دانلود و نصب کنید
10-چنان چه هنگام دانلود کردن یک فایل با ارور 503 Service Temporarily Unavailable مواجه شدید : تعداد دانلود همزمان شما از میهن دانلود بیش از حد مجاز میباشد .ابتدا دانلود های قبلی خود را تکمیل کنید و سپس به دانلود لینکی که این ارور را داده است بپردازید .
11-چنان چه هنگام اجاری بازی با ارور c++ مواجه شدید نرم افزار سیستمی Microsoft Visual C++ Runtime
 را نصب کنید .
12-فایل های با پسوند arc  پسوند یک نوع فایل فشرده میباشد که با نرم افزار WinAce قابل اجرا میباشند.
13-فایل های با پسوند mdf دارای یک فایل همراه با پسوند mds هستند.این فایل های مربوط به ایمیج میشود. این ایمیج مربوط به برنامه Alcohol 120% است.پیشنهاد میشود از برنامه Daemon Tools برای باز کردن و اجرا کردن این نوع ایمیج استفاده کنید.



System Requirements:
Operating system: Windows XP / Vista / 7
Processor: 3 GHz Dual Core processor or equivalent
RAM: 2 GB
Video Card: Shader Model 3.0 support with 512 Ram (Nvidia (R) Geforce (R) 7900 GT or better)
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Free hard disk space: 10.5 GB



دانلود نسخه ریپک بازی
NBA Basketball 2012 دانلود نسخه ریپک بازی NBA Basketball 2012



http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif

لینک های دانلوداز میهن دانلود

 

 

 دانلود : از وطن دانلود

  حجم  : 7.1 گیگابایت

NBA.2K12-RELOADED.part1.rar

 

NBA.2K12-RELOADED.part2.rar

 

NBA.2K12-RELOADED.part3.rar

 

NBA.2K12-RELOADED.part4.rar

 

NBA.2K12-RELOADED.part5.rar

 

NBA.2K12-RELOADED.part6.rar

 

NBA.2K12-RELOADED.part7.rar

 

NBA.2K12-RELOADED.part8.rar

تعداد بازدید از این مطلب: 2785
بازدید : 2785
  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک