بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی+دانلود بازی کم حجم+دانلود بازی هاي كم حجم +دانلود بازی سگا+دانلود بازی میکرو+دانلود بازی ps1+دانلود بازيهاي كامپيوتر+دانلود بازيهاي كامپيواري+دانلود بازي خيلي كم حجم

<-Text3->
مدیر سایت
14:13
جمعه 16 آبان 1393

Legends of Persia نام عنوان جدید استودیوی سورنا هست. استودیوی سورنا یک استودیوی بازی سازی مستقل ایرانی می باشد. این بازی با توجه به سبک متفاوتی که دارد می تواند توجه برخی گیمر ها را جلب کند. شاهزاده سیاوش می خواهد انتقام پدرش را از افراسیاب بگیرد که در این راه باید از موانع دشواری عبور کرده و دشمنانش را شکست دهد تا در آخر به قاتل پدرش، افراسیاب را نابود کند.

Legends of Persia – CODEX

 

Legends.Of.Persia.Cover دانلود بازي Legends of Persia براي PC

 

 

 

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7/8

Processor: Intel Core 2 Duo E4400 2.0GHz or AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000

Video Card: Nvidia GeForce 8800 GT 256MB or AMD Radeon HD 3850

RAM: 1 GB

Hard drive: 20 GB free space

DirectX: Version 9

 

تصاویر و دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 7295
مدیر سایت
17:16
چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391

دانلود بازی بسیار هیجان انگیز و اکشن All Zombies Must Die

این بار از سایت بازی های رایگان یک بازی بسیار جذاب و استراتژیک در سبک زامبی کشی با نام همه ی زامبی ها باید بمیرند ! ( All Zumbies Must Die ) برای شما کاربران عزیز آماده دریافت کرده ایم. در این بازی در نقش 4 کاراکتر اصلی به جنگ و مبارزه با زامبی هایی که قصد دارند دنیا را نابود کنند بپردازید. هم چنین گرافیک بازی بسیار خوب طراحی شده و موسیقی های متن آن جذابیت دیگری به بازی می بخشد. شما میبایست با استفاده از سلاح های پیشرفته و متنوعی که در دست دارید آن ها را نابود کرده و به مقصد نهایی خود برسید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی مهیج نهایت لذت را ببرید.

 

حجم فایل : 214.38 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2920
بازدید : 2920
مدیر سایت
15:34
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391

Ambulance Simulator دانلود Ambulance Simulator 2012   بازی شبیه ساز
آمبولانس

Ambulance Simulator عنوان یک بازی شبیه ساز از کار آمبولانس ها می باشد . در این بازی می بایست با سرعت مریض ها و یا مجروحین را بردارید و با سرعت هرچه تمام تر آن ها را به بیمارستان برسانید . شرکت سازنده یعنی RailSimulator سعی کرده است تا تمام جزئیات از جمله واقعی نشان دادن شبیه ساز ، بوق و چشمک زدن سایر ماشین ها ، اضطراری بودن اوضاع و …. را به درستی طراحی کند و این وظیفه ی پلیر است که درصد موفقیت این استودیو را مشخص کند .

 

سیستم مورد نیاز :

System: Windows: XP / Vista / 7
CPU: Intel or AMD up from 2.0 GHz
RAM: 1 GB HD: 750 MB
DirectX: 9.0c oder höher
Periphery: Keyboard, Mouse
Video card: Geforce® ATI Radeon® (min. 128 MB VRAM)

دانلود – 546 مگابایت
رمز فایل: www.bikalak.com

تعداد بازدید از این مطلب: 3294
بازدید : 3294
مدیر سایت
10:38
چهار شنبه 30 فروردين 1391
 

6jnmbya02j2k15gqa0m دانلود بازی کامپیوتری زیبای MDK2 HD v1.0

بازی جدید و بسیار زیبای MDK2 که توسط کمپانی Beamdog / BioWare ساخته شده و Interplay آن را برای PC به تازگی منتشر کرده است ، یک بار دیگر قهرمانان گرد هم آمدن تا برای نجات دنیا تلاش کنند این بار دکتر هاوکینز به همراه سگش این راه خطیر را در پیش دارند و باید افرادی که قصد نابود سازی زمین را دارند نابود کنید بازی از ۳ کاراکتر مختلف به نام های Dr. Hawkins, Kurt و Max است که در هر مرحله هدایت یکی از آنها را بر عهده دارید و شما باید در ۱۰ مرحله بسیار جذاب و هیجان انگیز بازی را به پایان برسانید ، استفاده از سلاح های مدرن و کشنده به همراه تخریب پذیری بالا از ویژگی های این بازی محسوب می شود که برا زیبایی های بازی می افزاید ، 

حجم فایل : 394.95 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 4185
بازدید : 4185
مدیر سایت
11:32
پنج شنبه 17 فروردين 1391

دانلود بازی شانک Shank 2

بار دیگر EA GAMES یک بازی اکشن دو بعدی زیبای دیگر که دنباله ی بازی SHANK میباشد را منتشر کرد.شما در بازی SHANK 2 باید در نقش یک فرد ماهر در مبارزه ظاهر شوید و دشمنان خود را با فنون مختلفی از پا در بیاورید.تنوع سلاح ها،دشمن ها و انیمیشن های زیبا بازی SHANK 2 را به یکی از بهترین بازی های دو بعدی تبدیل کرده است.گرافیک بازی دو بعدی و بسیار زیبا طراحی شده و قطعا بازی SHANK 2 شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد.اگر طرفدار بازی های اکشن هستید SHANK 2 را به هیچ وجه از دست ندهید

تعداد بازدید از این مطلب: 4262
مدیر سایت
15:52
چهار شنبه 16 فروردين 1391

برای اولین بار در بین سایت های ایرانی

ys
دانلود بازی Ys: The Oath In Felghana برای کامپیوتر

دانلود بازی Ys: The Oath In Felghana برای کامپیوتر با لینک مستقیم و به صورت رایگان از چند سایت  به همراه عکس هایی از بازی.

 

توضيحات بيشتر :

وقتی Adol Christin که فردی با موهای قرمز و به دنبال هیجان است و همکار همیشگی او یعنی Dogi که موی آبی دارد، به صورت ناگهانی از زادگاه Dogi یعنی Felghana بعد از 8 سال غیبت، دیدار می کنند، به سرعت مشخص می شود که چیزهایی در این مکان تغییر کرده اند. دسته هایی از هیولاهای وحشی در اطراف شهر پرسه می زنند ، یک آتشفشان خاموش و غیر فعال به صورت ناگهانی فعال می شود و پادشاه جدید سرزمین، به صورت بیرحمانه و غیر قابل توصیفی پول مردم این شهر را به زور می گیرد. وقتی Dogi به دنبال استاد مبارزه سابق خود می گردد تا پاسخ سوال هایش را پیدا کند، Adol به سمت مردم شهر می رود و خود را درون آشفتگی دنیای پر از سیاست ، میراث باستانی و تابوهای غيرقابل تعمق می بیند.
بازی کاملا به صورت 3 بعدی و به سبک بازی کنسول های کلاسیک 16bit ساخته شده است. Ys: The Oath in Felghana یک بازی نقش آفرینی با اکشن های سریع به همراه کنترل دشوار ، نبردهای تاثیر گذار و موزیک پس زمینه زیبا می باشد. این بازی بر اساس نسخه اصلی آن که در سال 2005 ساخته شد، طراحی شده و بالاخره زبان انگلیسی نیز وارد آن شده است.

ویژگیهای این بازی:

* 6 سطح دشواری از خیلی آسان برای بازیکن های مبتدی تا بسیار دشوار برای حرفه ای ها

* حالت های بازی "زمانی" و "مبارزه با رئیس" برای کسانی که می خواهند قابلیت های خود در زمینه از بین غول های بازی را نشان دهند.

* بیش از 30 پیروزی برای دست یابی به امکانات بیشتر

* گرافیک با رزولوشن بالا و قابل تنظیم به همراه افکت های اصلی پخش خون

* پشتیبانی از Gamepad به علاوه پشتیبانی از موس و صفحه کلید

تعداد بازدید از این مطلب: 3623
مدیر سایت
9:51
پنج شنبه 18 اسفند 1390

دانلود
بازی Airline Tycoon 2 - 2011

دانلود بازی Airline Tycoon 2 - 2011 + کرک

***نسخه فوق کم حجم شده KaOs***

بازی استراتژیک و بسیار زیبای Airline Tycoon 2 که توسط کمپانی b-Alive ساخته شده و Kalypso آن را برای PC به تازگی منتشر کرده است ، دومین نسخه مدیریت شرکت هواپیمایی پس از سال ها توقف بالاخره برای کامپیوتر عرضه شد که سازندگان دلیل آن را نبود یک توزیع کننده مناسب بیان کرده اند ، این بازی سبکی کاملا خاص و گرافیک جذابی همچون بازیهای همسایه جهنمی دارد و در آن شما در تقش مدیر یک شرکت هواپیمایی هستید که این شرکت می تواند صاحب هواپیما، خط هوایی خاص، گیت در فرودگاه و....باشد ، در ابتدای بازی 4 کاراکتر وجود دارد که شما با انتخاب یکی از آنها بازی را شروع کرده و مشغول به کار می شوید ، شما باید دقیقا همانند یک کارمند عمل کرده و راس ساعت 8 در محل کار خود حاضر باشید و از تلفن ، لپ تاپ و....برای مدیریت شرکت استفاده کنید ، شرکت شما بسیار گسترده است و مدیریت آن پیچیده و سخت می باشد که همین مسئله به جذابیت بازی بسیار کمک کرده است ، گرافیک بازی سه بعدی و دینامیک،با استفاده از رنگ های شاد،نور پردازی مناسب و قابل قبول.رندر فضا ها با توجه به محیط بزرگ فرودگاه خوب است و همچنین گیم پلی بازی نیز با توجه به نسخه قبلی بسیار پیشرفته شده است ، این بازی زیبا را می توانید از سایت پی سی دی به صورت رایگان دانلود نمایید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3544
مدیر سایت
19:2
دو شنبه 17 بهمن 1390

دانلود مجموعه بازی های جدید مورتال کمبت Mortal Kombat Arcade Kollection 2012

 

یکی از بازی هایی که از گذشته در کنسول های قدیمی خاطره بسیار خوشی را در ذهن تمامی بازی خور ها بر جای گذاشته , بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Mortal Kombat است که هنوز هم که هنوز است مسابقات شیرین و دلچسب دو نفره و حتی چند نفره از یاد ها نرفته است. تا کنون ده ها نسخه از این بازی برای تمامی کنسول ها ساخته شده و Mortal Kombat Arcade Kollection 2012 یک کالکشن بسیار زیبا و جدید از چندین بازی جدید مورتال کمبت است. این بازی بسیار اکشن و جذاب بوده و می تواند لحظات شاد و مفرحی برایتان بیافریند. هم اکنون می توانید این مجموعه بازی جدید را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : ۴۰۰٫۰۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بازی ابتدا باید فایل ها را از حالت فشرده خارج کرده و سپس با استفاده از درایو مجازی و یا رایت کردن محتوی فایل iso با استفاده از نرم افزار Clone , فایل نصبی اصلی را از آن استخراج کرده و به نصب بپردازید.

هم چنین هنگان نصب می توانید از شماره سریال :

۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱

استفاده کرده و نصب را به پیش ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2611
بازدید : 2611
مدیر سایت
10:2
چهار شنبه 21 دی 1390
خرید بازی مشهور The sims 3 سیمز3
قیمت: 4,000 تومان
مدل: The sims 3 سیمز


 

http://www.p30gamers.com/image/cache/boxshotuklarge2cd72-500x500.jpg
 

نسخه جدید یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین بازی های کامپیوتری در سراسر دنیا ! جامعه مجازی سیم ها نسخه 3 پس از گذشت 5 سال از انتشار نسخه 2 و انتشار بیش از 10 Expansion برای آن سر انجام 2 هفته زودتر از موعد مقرر در تاریخ 19 ماه می منتشر شد !



 

 این نسخه از بازی بهبود های چشمگیری از لحاظ گرافیک و سبک بازی داشته است و آن را به یک بازی کاملا بی نظیر برای شبیه سازی زندگی روزمره مبدل کرده است . امکانات نامحدودی که داستان این بازی در اختیار کاربر قرار می دهد موجب می شود که او ساعت ها سرگرم بازی Sims 3 باشد وزندگی مجازی خود را در این بازی بی نظیر طی کند !



 

 شما قادر خواهید بود تا هر چیزی را در هر کجای بازی و در هر مکانی به آن گونه که خود مایلید تغییر دهید و زندگی مجازی دلخواه خود را رقم زنید .



 

مطمئنا Sims 3 یکی از زیباترین و پر سروصدا ترین بازی های سال 2009 خواهد بود و در ژانر خود تا مدت ها بی نظیر می ماند !


 

 


 

سازنده : كمپاني The Sims Studio


 

ناشر : كمپاني: EA Games


 

تاريخ انتشار :  June 2, 2009


 

وب سايت اختصاصي : The Sims 3


 

رده بندي ژانر : استراتژیک شبیه سازی


 

ميزان دشوار بودن : متوسط ..


 

زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.


 

درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Teen - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی 13 سال و بالاتر .


 

ویژگی های بازی The Sims 3:


 

- زیباترین و جذاب ترین نسخه بازی بسیار مطرح و پرطرفدار جامعه مجازی سیمز


 

- گرافیک عالی در قیاس با تمامی نسخه های پیشین .


 

- دنیای وسیع و نا متناهی بازی که می توانید دنیای مجازی خود را در آن با گذشت زمان رقم بزنید !


 

- شخصیت های منحصر به فرد برای هر یک از کارکتر های بازی .


 

- داستان جذاب بازی که به شما در ازای بازی بهتر امکانات بیشتر می دهد.


 

- ایجاد تغییرات نامتناهی در هر کجا و هر بخشی و هر کارکتری از بازی !


 

و  ...



 

تعداد بازدید از این مطلب: 3628
بازدید : 3628
مدیر سایت
12:12
شنبه 17 دی 1390

 

خرید بازی موزیکال مسابقه خوانندگی - Praise Champion
قیمت: 3,000 تومان
مدل: بازی موزیکال مسابقه خوانندگی 1dvd

 


http://www.p30gamers.com/image/cache/praise-champion-2012eng-1-500x500.jpg
 

بالاخره بعد از مدتها سبک های تکراری بازی سازی شاهد یک بازی جذاب و دیدنی جدید شدیم.بازی مسابقه اواز یک بازی شاد و زیبا با بیش از 40 موسیقی از خوانندگان معروف جهان میباشد که البته با آهنگ شما باید بخوانید! بله هرکسی بهتر خوند برنده است و به مرحله بعد میرود.

Praise Champion

در این بازی شما در قالب تیمی هستید و باید در مسابقات خوانندگی شرکت کنید و اگر امتیازبگیرید و به مرحله بعد بروید..چیه فکر میکنید باید بازیکن اواز بخونه؟ خیر... یک میکروفن باید وصل کنید به سیستمتان و شما بله خود شما با صدای خودتان بخوانید! تعجب کردید؟

Praise Champion

شما تنها باید کاراکترتان را قبل از بازی بسازید و شبیه خودتان بسازید و در مسابقات شرکت کنید و با صدای خودتان در مسابقات بخوانید.. بازی بسیار جذابیست که پیشنهاد میکنیم

 

تعداد بازدید از این مطلب: 3528
بازدید : 3528

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

  • قالب وبلاگ
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی کم حجم و آدرس games-ir.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار بعد از تایید در سایت ما قرار میگیرد. (نکته مهم :وبتان در رابطه با بازی باید باشد و حداقل 200 مطلب داشته باشد )





  • ارسال لینک